دیدن یه تباهیت دیگمم پیداکردم:)

خرید بک لینک
یادمه بچه ک بودم میگفتن خدا

در ذهن گرامی یه رهبر(امام خمینی عزیز:/)

با یه حاله ابی تو ذهنم تصور میکردم

چقد عمق جاهلیتامون زیاد بوده-_____-

(از طرف شمام گفتم چون ازین مشکلات داشتین احتمالا:/)

+هنوزم زیاد تغییری نکرده:|

هی میخوام پاکش کنم نمیشه:|

تازه همیشه گوشه تصورمم یه نوشته خدا هم هست:|

اوففف://...

ما را در سایت اوففف:// دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت: 20:56

صفحه بندی